Wednesday, December 30, 2009

Pühad

Minu jaoks algasid pühad 18.12, kui oli enne jõulupühi viimane tööpäev. Kõik askeldused tehtud ja tantsuproovid läbitud, oli 20nda detsembri õhtul DanceActi tantsutrupiga "Practise Night 2009" show. Ootamist ja passimist kahe esinemise ja hommikuse proovi vahel oli, aga sellegipoolest oli äge. Mõned pildid siit. Varsti peaks tulema ka video.
Esmaspäeva hommikul sõitsime Jükiga varavalges Saaremaa poole ja siis ma käisin läbi oma arstituurid ja siis sai hetkeks hinge tõmmata kui juba kummitas peas üks "ülesanne".
Puhata väga ei saanudki (vaimselt ma mõtlen).
Kuigi, jumal tänatud, Eilika saun oli küll löögastusmoment! - Esiteks kuna sai puudrjasse lumme hüpata, teiseks nägin Eilikat ja kolmandaks nägin KAAAADRIT. Keda viimati nägin suvel Tartu Posti esisel muruplatsil tsillimas.
Ja muidugi ei saa mainimata jätta ka mandariini külmasid siidreid otse lumest (nende maitse küll ei olnud midagi erilist, lootsin rohkem) :)
Käes oligi jõuluõhtu, nagu igaaasta, läksime perega maale Pangale. Ja nagu ka iga aasta, siis ka sel aastal meie ema töötab pühade ajal ja alles kella 16 ajal saime startida. See muidugi ei morjendanud meid.
Olin maale sõiduks valmistanud plaadi jõululaulude ja muidu ilusate lauludega. (Evelin nimetas enamusi neist mingiks ulgumiseks? :)). Ja nii see meeleolu vähemalt minule peale tuli.
Maal olid ees ootamas juba traditsiooniline saun, koos vihtlemisse ja lumme kastmisega, jõululaud ja jõuluvana.
Ööseks koju ja seekord täitsa turvaliselt.
Reedel käisime Eveliniga ka oma endiselt naabriperel külas, Maris ja Marko ammu ootasid meid juba. Uue aasta lubaduseks sai, et saame rohkem kokku. Jah saame! :) Kahju, et seekord pildid tegemata jäid, aga ju ise olin süüdi, kuna mina olin see, kellel jälle kiire oli.
25.12 oli ka meie oma gängi jõulukas - igaüks pidi tooma ka kuupäeva väärtusega kingipaki. Pupi oli vist hinnas kõige täpsem. :) Saun ja trall kella 7ni hommikul.
Laupäeval pidin varakult startima juba Võru poole, et armsate tartukatega ka jõulutralli teha, aga kiired ajad kooliasjades ja muidu asjades ei lasknud sel sündida.
Pühapäeva varahommikul start Tallinna poole. Jube imelik oli pärast jõulupühi üksi Tallinnas olla. Aga aeg möödus õppimise tähe all.

Meeldivat vana aasta lõppu!! :)

No comments: