Tuesday, July 27, 2010

Suvepuhkus


Selle aasta esimene puhkus uues kohas. Või mis ta enam nüüd nii uus on, oma 5 kuud olen juba olnud.
Nimelt on WM'l tavaks, et juulikuus puhkab terve kollektiiv korraga, mis tagab selle, et keegi kedagi tööasjadega sellel ajal ei sega. See kõlab tegelikult suhteliselt loogiliselt:)
Puhkus hakkas 9ndal ehk siis reede õhtul peale tööd tulin koju, pakkisin rahulikult asjad ja sättisin end Saarde. Läksin 21'se bussiga, mis jõudis sihtkohta alles poole 2 ajal öösel. Isa oli vastas mul ja esimest korda juhtus selline asi, et isa pidi mu kotti tassides poolel teel neljandale kätt puhkama.:) Ilmselgelt peaks teinekord mõne paari jalanõusid maha jätma. Aga kus sa sellega...
Laupäev (10.07) kujunes väga sportlikuks. Läksime Kallas Madise juurde võrkpalliturniirile. Nimelt neil on traditsiooni sõprade-tuttavatale korraldada iga aasta väike turniir. Nii lõbu pärast. Minu meeskonnas oli JÜrgen ja Ahti ja me saavutasime 7 võistkonna seas auväärse 5nda koha :)
Meil hakkas iga mänguga järjest paremini tulema, oleks saanud veel mängida, siis...

Ma kunagi ammu alustasin selle blogikandega ja avastasin, et see on siiani poolik. Ma midagi lisama ei hakka.. Las jääb õhku rippuma. :)

No comments: